Re: BH6 - ciekawostka (długie?)

Autor: Piotr Sawicki (bratpit_at_mkr.net.pl)
Data: Sat 05 Feb 2000 - 15:16:31 MET

Jarosław Kamper wrote:

> Jeszcze jedno. Mam budę ATX (tanią, ale fajną) i wyłącza się u mnie
> przez przytrzymanie przycisku power przez 4 sekundy (krótkie powoduje
> przejście w stan uśpienia, ponowne - obudzenia z czym Winda sobie nie
> radzi). Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdybym nie zobaczył dokładnie
> takiej samej obudowy, w której do wyłączenia wystaczy krótkie
> przyciśnięcie - o co tu chodzi?!

Bo to sie ustawia w Biosie. :) W ususie nazywa sie to: PWR Button <4
Secs [Soft off]. I albo ustawiasz, ze po nacisnieciu przycisku power
komputer wylacza sie, albo przechodzi w stan uspienia, a dopiero po
kilkusekundowym przytrzymaniu robi poweroff.

--
                              B r a t  P i t
     -- FidoNET -- 2:484/77 -- bratpit_at_mkr.net.pl -- UIN: 1927696 --