Program Płatnika A12.02.006 - ZZM

Autor: Michał (prodgaz_at_kki.net.pl)
Data: Sat 05 Feb 2000 - 12:10:55 MET

Mam problem z w/w programem. Robię zestawienie roczne składek ZUS w
programie Płatnik Deklaracja Roczna. Aby to zrobić potrzebne są
zestawienia miesięczne z płatnika (Zbiorcze Zesatwienie Miesięczne),
których nie mogę zrobić. Program wykazuje niezgodność daty.
Przypuszczam, że problem tkwi w ustawieniach regionalnych Win98, w
formacie daty. Błąd ten występuje zawsze nawet z przykładowymi danymi
programu. Jeżeli, ktoś z Was wie o czym wogóle piszę, lub spotkał się z
tym problemem to proszę o sugestię.

Pozdrawiam
MichaLS