Re: Viper V770

Autor: Piotr R. (opinio_at_poczta.fm)
Data: Fri 04 Feb 2000 - 14:52:27 MET

Paweł Ruta mowglie_at_belar.mtl.pl wrote:

>Dotyczy to twoim zdaniem wszytskich kart na TNT2, czy tez sa jakies
>wyjatki - moze lepszy jest creativ, moze jakis equinox. Jestem zdecydowany
>na TNT2 (zwyczajna, nie ultre, nie vante) ale waham sie jeszcze nad wyborem
>firmy.

Mam doswiadczenie tylko Viperem - normalnie mozna sie zalamac.
O ile na ATI moglem sie na chwile przelaczyc sie na 1600x1200_at_75 Hz
i obraz byl ostry to na Viperze770 mam po prostu mleko.
W 1152x864_at_100 Hz - ATi - bardzo ostro .Viper -czcionki lekko rozmyte.
Gwoli scislosci: przy 85Hz zarowno w 1152x864 jak i 1280x1024 Viper daje
obraz przyzwoity. (ale ja widze roznice pomiedzy 85 a 100 Hz)

Pozdrawiam

Piotr R.