Re: Problem z VOODOO 3 2000 AGP

Autor: Paweł Paluszyński (pawlak_at_worldcom.gda.pl)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 23:26:48 MET

Użytkownik BUDDA <kuba_budda_kosmitek_kz_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:Welm4.38649$Hi2.857298_at_news.tpnet.pl...
> To właściwie nie jest problem a pytanie . Od kilku dni jestem posiadaczem
> tej karty graficznej . Zauważyłem , że wytwarza ona bardzo dużo ciepła .
> Czy u Ciebie ( czytelniku tego komunikatu ) też występował ten problem ???
> Jeśli tak to jak go rozwiązać ??? A może to normalne dla tego modelu ??

Mam Voodoo 3 2000 8MB i też grzeje się jak diabli. Ale założyłem na nią
wiatrak z radiatora pentiumowego i podkręciłem na 166MHz. Teraz jest
wszystko ok.

--
Pozrdawiam
Paweł Paluszyński