Odp: Szukam właścicieli ACORP-a 56 i Spirit-a

Autor: EPRAM (ep-ram_at_zt.opole.tpsa.pl)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 20:40:45 MET

Cześć też mam Spirita , ale mam pewien kłopot, a wygląda to tak że podczas
pruby
połączenia modem tradycyjnie piszczy, następnie przestaje piszczeć , a na
ekranie
wciąż jest napis trwa wybieranie numeru, ąż w końcu zabawa kończy się komu
nikatem
nie można się połączyć ze zdalnym komputerem o i tak chyba z 5 do 10 razy
zanim się połączę. Czy ktoś wie może dlaczego?