Re: TNT 16mb vs Savage 4 32mb

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Fri 04 Feb 2000 - 12:01:17 MET

Użytkownik Tomasz Stafiński <jenot_at_mi5.org.uk> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:fm9m4.34986$Hi2.788172_at_news.tpnet.pl...
> Piotr Traczykowski <ptracz_at_ippt.gov.pl> napisał:
>
> Do 2400 (a może nawet więcej) to udawało mi się dociągnąć na AMD 350.
> Generalnie spróbuj założyć stery Fachmana, pogrzebać trochę S3Tweakiem,
> włączyć AGP SB, ustawić odpowiedni schemat, popatrz, czy nie masz
> AGP przestawionego na 1X.

Na tych nowych sterach (koncowka 33) mam okolo 2800 (800x600x16) ale w Quaku
2 jest wyraznie szybciej od TNT, tylko te stery sie wala - zawieszaja winde
bez powodu wiec musialem wrocic do 25 swoja droga to ktory plik
odpowiedzialny jest za opengl na savage'u ? w TNT to byl nvopngl.dll a tu ?
chyba nie s3micd.dll bo te sa te same w obu przypadkach sterow i 25 i 33. W
biosie mam wszystko dobrze ustawione - fachmany nic nie zmieniaja - krotko
mowiac sa do dupy.

    Piotr Traczykowski