przerwania winda kontra plyta Via

Autor: brulwa (rafalj_at_sec.polbox.pl)
Data: Fri 04 Feb 2000 - 00:57:49 MET

mam problem, w panelu sterowania w opcjach dotyczacych urzadzen jest okienko
konfiguracja. powiny byc tam opcje tzn konfiguracja 0000, konfiguracja 0001,
0002 itd. u mnie jest tylko jedna 0000 i to w kazdym urzadzeniu. Nic nie da
sie ustawic recznie. Moze ktos sie orientuje co trzeba zmienic w systemie
ewentualnie BIOSIE aby windows podawal jakies alternatywy w tym okienku. w
Biosie mam ustawione w PCI/ISA system Plug&Play ON, poza tym wszedzie
auto. w okienku w systemie Magistrala PCI mam po pierwsze wczyt z ACPI,
pozniej MS pozniej chroniony tryb (?).
Byc moze wine za to wszystko ponosi chipset plyt glownej .
Mam Aopen Ax63Pro na Via133,
Ewentualne pomysly prosze na priva.