Re: HP 670 i dziwne drukowanie.

Autor: Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_shell.mt.pl)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 23:56:58 MET

On Wed, 2 Feb 2000 19:18:30 +0100, "Fixxxer" <glowacki_at_iname.com>
wrote:

>eeee, ja mam hp660cse od 5-6lat i wszystko ok, moze dlatego, ze nie byla
>kupiona w pl.

Moja jest z niemiec, co ciekawe dzisiaj drukowalem ponad 20 stron i
jest ok, wiec nie wiem czy sie sama naprawila? Zobaczymy dalej jak
bedzie. A moi inni znajomi tez maja przewaznie hp690 i sa super
zadowoleni. Ja akurat sie nie zblizam do lexmarkow bo jednego
widzialem, ktory tak pozeral atrament ze koszty wydrukow byly z 10
razy wieksze niz na HP (a przy mozliwosci napelniania atramentu w HP
to nawet z 20 razy).

--
Grzegorz Sawicki
       gsawicki_at_shell.mt.pl