Re: drukarka za 700zl

Autor: Bankowy (arpad_at_polbox.com)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 15:02:16 MET

Czesc...
Sam mialem problem tej samej natury jakies dwa tygodnie temu... Z identyczna
bariera cenowa... W tej cenie w zasadzie mozna wybierac pomiedzy:
Epsonem 400, Lexmarkiem Z31, HP 710 i Canonami serii 4xxx.
Ja wybralem HP710 (640zl, ale mozna i taniej), niezla jakosc wydruku,
doskonale oprogramowanie i ogólnie wygodna konstrukcja, ah pojemnosc
czarnego kalamaza 40ml (inna sprawa ze drukarke kupujesz z 20ml, i tu sie
troche na HP wkurzylem). Ogólnie nalprawde solidna drukarka.
Mozesz tez kupic HP610... jesli naprawde niewiele drukujesz. Jest bardzo
tania jak na swoje mozliwosci.
Reszta:
Epson... Bardzo dobra jakosc druku, niestety zespól glowic jest oddzielna
czescia (w HP glowice sa wymieniane razem z kalamazem) i w razie
awarii/zapchanie jest to powazny wydatek. Jesli jednak drukujesz cos
regularnie to nie powinienes brac tego pod uwage. Ja wyjezdzam na pare
miesiecy i podejzewam ze po powrocie mialbym problemy z rozruchem Epsona...
Lexmark Z31... Pod wzgledem jakosci wydruków niezla drukarka... ale ja nie
mam zaufania do tej firmy... Za duzo juz widzialem zepsutych Lexmarków.
Canona 4300 ma moja dziewczyna... Moze byc choc czarny kalamaz ma jedynie
9ml (wiec uzytkowanie b.drogie, orginalne kalamaze kosztuja w granicach
75zl). Jednak napelnianie ich jest banalnie proste i koszt napelnienia to
ok.... 6zl... Problem jednak jest natury tej samej co w Epsonie... "stale"
glowice...

Tak jak pisalem... Ja wybralem HP710....

>Marcin

e-mail: Bogdan.Skorupka_at_ien.pw.edu.pl
                    UIN: 44877025
                    Nick: Bankowy