Re: Abit BE6-II i napiecie 5V

Autor: Bankowy (arpad_at_polbox.com)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 15:06:34 MET

>Nie wiez po co ? ,on tylko piszczy jak sie nie kreci . zreszta piszcza
>wszystkie podlaczone do napiecia5V

Sory, nie doczytalem... nie wiedziałem że to przy wyłączonym kompie...

>wiecej kondensatorow niz moja "stara"bx6-2, wyglada na to jakby w stanie
>spoczynku dostawala za duzo napiecia 5V

Co to znaczy za dużo napięcia? :-) Myślałem że przy wyłączonym kompie płyta
wogóle nie jest pod napięciem... Jeżeli jednak tak sie dzieje, że wentylator
piszczy przy wyłączonym sprzęcie to może jest na niego podawane jakieś
szczątkowe napięcie którego tam wcale nie powinno być... Najlepiej sprawdź
jakimś miernikiem wartość napięcia podawanego na ten wiatrak... Ale że
wogóle wyłączony komp i napięcie... dziwne to dla mnie...

Pa...

Aha, sory ale poszło też na priv...

e-mail: Bogdan.Skorupka_at_ien.pw.edu.pl
                    UIN: 44877025
                    Nick: Bankowy