Odp: dBASE 5,0 for WINDOZA 95 - help

Autor: Paweł Bąkowski (pawelb_at_toyrad.com.pl)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 14:49:22 MET

Wiesz liczba rekordów zależy od tego co chcesz uzyskać :))))))) Można
zapytanie zrobic takei że z 10 rokordów uzyskasz ..... i jeszcze więcej :)))

W Excelu zgubisz, ale jak umiesz tworzyć kwarendy d'base to czemu nie
podzielisz sobie bazy danych i wczytasz jako dwa arkusze. a po za tym po co
do Excela :)) Access też dobry :)) A raporty w nim robi sie w pięć minut
:))) I to te bardziej s komplikowane :)))

Pozdrowiena Pablo

Użytkownik Robert Hołownia <robert.holownia_at_daewoo.lublin.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:87bj86$hao$1_at_helios.man.lublin.pl...