Re: Bios

Autor: Wojtek (rzutnik_at_priv6.onet.pl)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 12:17:40 MET

>jedno jest zwiazane z drugim

Jest związane bo tak jest zapisane w biosie, że danej częstotliwości i
danemu procesorowi odpowiada odpowiedni napis. Można jednak troszke
pogrzebać w biosie tzn. w pliku biosu i potem zaktualizować biosa
takim pozmienianym pliczkiem i wtedy może Ci wyswietlać że masz np.
386SX 25MHz a w rzeczywistości masz np. PII 400MHz.