Re: PC co tu wybrac?

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 10:11:59 MET

Użytkownik Starfire <starfire_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Wdbm4.35405$Hi2.798035_at_news.tpnet.pl...
> Chcialem sobie skompletowac jakis sprzet, tylko nie bardzo wiem co
> dokladnie!
>
> Obudowa - cos sie zawsze do ATX wybierze
> Muzyka - SB Live TYLKO KTORA?? Bo ostatnio sie narobilo ich od .... moze
mi

Player 1024 OEM

> ktos powiedziec jakie sa>?
> grafika ? - troszke gier, ale nie duzo! Bardziej testy gier anizeli
> zapalencze granie, corel, jakis psp, animacje

Matrox G400 DualHead

> moze DVD, karta TV do dekodowania!

Aver Media na BT878

> procesor - celeron466?

Może być.

> plyta - ??? tu juz kompletnie nie wiem, dobra do podkrecania, z
czujnikami,
> z mozliwoscia upgradu biosu,
> firmowa na agp, PCI i najlepiej 1 ISA ale bez tego sie
> obedzie udma 66, bez modemow, kart muzcznych i
> innych na pokladzie

Takie wymagania spełnia ABIT BE6 II

> dysk??? - IBM pojemnosc 12-15 szybki, cichy!!! IDE

IBM DPTA 371350
> CDrom - mam LG x40

Dobry ale trudny do zdobycia.

> pamieci - Dimm 100mhz lub wyzsze! (czy 100 moga pracowac na 133??) tylko
64
> czy 128?

Corel=128 lub więcej.

> Drukarka? - tania w ekspl. szybka byc nie musi do textow i grafiki moze
> Lexmark Z11 lub Z31?

Tania w eksploatacji to ona nie jest.

> Skaner? tu nie wiem

Jakiś 1200x600 USB

> Myszka - co polecacie?

Tylko i wyłącznie Logitech Pilot + (Model M-S48)

> klawiatura - jak wyzej

Dowolnie.

> monitor - 15 cali z dobrym kineskopem!

Eeeee.....