Odp: Creative 48x. Dobry?

Autor: Mis (krzyre_at_box.43.gnet.pl)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 10:04:00 MET

Użytkownik /// Kaszpir /// <demoman_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:86s1j6$biq$1_at_isp.omega.com.pl...
> Niestety nie mam dobrego zdania o cdromach BTC :(
>
> Jakiś czas temu pracowałem w serwisie i na 20 sprzedanych cdromów firmy
BTC
> wracało spowrotem do serwisu około 19 :(
>
> Były one strasznie awaryjne , nowe potrafuły się psuć po kilku minutach
>
> Wszyscy "użytkownicy" takich cdromów nazywali je Bardzo Tandetny Cdrom
> (Skrót od BTC)

Już zmieniłem zdanie o Creative 48x - jutro idzie do reklamacji :(((
Wiesza mi kompletnie komputer, jak chcę wejść na jakąkolwiek płytkę, nie
chce jej nawet wypuścić.... Zaczyna tak robić gdzieś ok. 20 min. od
uruchomienia kompytera - przedtem działa ok.
Resetuję komputer, naciskam eject i kupa :((
Jeszcze raz resetuję i naciskam eject i kupa :(
Dopiero za którymś razem albo po wyłączeniu i ponownym włączeniu kompa
oddaje CD - czy ktoś miał podobne problemy?

--
Pozdrawiam
Krzysztof Renusz