Odp: ABit BE6+Celeron 400 - za i przeciw

Autor: brutus (rafalj_at_sec.polbox.pl)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 09:47:55 MET

ad Abit BE6 - nie, bo jak bedziesz chcial za rok kupic Coppermina 500mhz
(ktoty stanieje moim zdaniem do okolo 600zl) to bedziesz musial wymieniac
plyte. Poza tym slyszalem (+ dla Abita) ze te plyty nigdy nie wracaja do
serwisu czego nie da sie powiedziec o przereklamowanym Asusie.
apropo Celerona 400, to jezeli nie mozesz wydusic dodatkowego grosza to jest
to chyba dobra decyzja

Użytkownik Albert E. <alberte_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:389939E4.BC9936BF_at_poczta.onet.pl...