Re: Problem UDMA66

Autor: PabloZ (pabloz_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 09:01:21 MET

jar_kup wrote:

> [...]

 Na www.seagate.com podali: dyski udma66 są sprzedawane
z domyslnie włączonym trybem udma33. tamże programik do
przełączania trybów udma.

jesli z 98, to być może trzeba poszukać upgrade.
nie wiesz jak nie spróbujesz. na seagate jest również
rozwiązanie tego problemu. bios [kontroler] też może tylko chodzić max
udma33 - więc nie ma problemu
szukaj dysku z udma66 - będzie na przyszłosc, z jak najwiekszym
buforem wewnętrznym - gwarancja szybkosci.

> czlowieku wszystko byle nie seagate (a najlepiej IBM albo QUANTUM)

ok. ibm the best. ale... mam seagate st34311a, asus p2b,
fsb=83mhz, tryb udma - i nic się nie sypie.
natomiast fujitsu [jakies tam, 3.2gb] na jednym kompie chodzi
przy fsb=100mhz, a na drugim z identyczną [?] płytą sypie się zupełnie.
a caviar? wg mnie zaleta:cichutkie. ibm zresztą też
P.