Re: Odp: Obszar wydruku na arkuszach A4

Autor: Jacek Gutkowski (jgutkowski_at_lucent.com)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 08:19:52 MET

Maciej Wyczawski wrote:
> =

> U=BFytkownik Jacek Gutkowski <jgutkowski_at_lucent.com> w wiadomo=B6ci do
> grup dyskusyjnych napisa=B3:38973877.383682C1_at_lucent.com...
> nie
> marginesem
> ten
> >
> Nie ma czego=B6 takiego (przynajmniej oficjalnie) jak banner A4. Albo
> banner albo A4.
> Je=B6li chce si=EA drukowa=E6 na czym=B6 d=B3u=BFszym ni=BF A4 to inna =
para kaloszy
> ale nie takie by=B3o pytanie tytu=B3owe. W takiej sytuacji jak
> [...]

W ustawieniach mojej drukarki na zakldace Page jest taka opcja jak Banner=
 A4.
Przyznam, ze jest to troche dziwne - wiadomo przeciez, ze banner to dluzs=
za
wstega papieru. Wspomnialem o banerze A4 poniewaz przy tym ustawieniu i p=
rzy
wlozeniu kartek A4 (luzne kartki a niue ciagla wstega) drukarka potrafila=

jednak wydrukowac stopke na samiutkim dolnym brzegu kartki. Jezeli moze t=
am
drukowac, to czemu tego nie robi przy ustawieniu na A4?

Jacek