Re: ResultBrowser do 3DMark 2000 Pro?

Autor: Ender (ender_at_promail.pl)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 05:40:29 MET

>Uprzejmie informuje, jako przedstawiciel firmy MadOnion w Polsce, że

Przestawiciel? Czy to znaczy, ze w firmie Caden mozna zakupic produkty
MadOnion? Czy tez tylko to, ze na serwerze ftp Cadeny lezy 3DMark2000.

>używanie tego programu bez wykupienia licencji jest zabronione. Software
>jest dostepny jedynie dla zarejestrowanych użytkowników 3D Marka 2000 Pro.
>Nie mogę tu podać pewnych informacji, ale odradzam Wam korzystanie z
>Browsera jeśli używacie nielegalnych kodów...

A to bardzo ciekawe? Czy to dzialnie to wysylanie donosu przez
internet do "Szalonej Cebuli", czy tez moze jakies ukryte funkcje
destrukcyjne? W jednym i drugim przypadku to straszenie nie
istniejacymi mechanizmami obronnymi (jedyna znana mi bron cebuli to
olejki eteryczne wywolujace lzaweineie, ale to chyba nie o to chodzi
:-)) to grozba dla maluczkich.

Nie wiem jak takie donosy maja sie do istniejacej w Polsce ustawy o
ochronie danych osobowych (przeciez taki donos musialby byc
wysylany takze w wypadku legalnej kopii). Natomiast co do funkcji
destrukcyjnych to Panowie z MadOnion poszli by z torbami, gdyby
chocby jeden z mieszkancow USA stracil choc 3 bajty danych z powodu
3DMark'a (za szkody moralne oczywiscie), majac na 100% wygrana
sprawe gdyby okazalo sie, ze ow uzytkownik pomylil sie przy wpisywaniu
kodu, a program uznal ten kod za piracki i zrobil by na dysku twardym
Armagedon.

Pozdrawiam

Ender