Re: AGP, UDMA

Autor: ZS (soko_at_liwest.at)
Data: Wed 02 Feb 2000 - 22:00:09 MET

Odpowiedzi na czesc Twoich pytan ;
2) Jezeli HDD - twardziel - obsluguje udma to musi byc na nim napisane
ultra ATA, jezeli do plyty byl zalaczony 80 zylowy kabel do HDD to plyta
to potrafi, w instrukcji obslugi jest to napisane.
3) USB - jest jeden standart , nie ma niskiej i wysokiej mocy.
4) Sprawdzalem Matrox G-400 z okularami , oraz mryga, technika jest jeszcze
nie dopracowana.
7) zajrzyj na strone http://www.asuscom.de/de/support/techmain/technical.htm
8) zostaw napiecia takie jakie ma on miec , zmiana ich nic Ci nie da.
9) Plyty pracuja stabilnie do okreslonych czestotliwosci FSB ,
to gwarantuje producent ,
jezeli chcesz aby sie Twoja karta graficzna "pozegnala" to podwysz FSB.

Zdzislaw