Re: HP

Autor: Fixxxer (glowacki_at_iname.com)
Data: Wed 02 Feb 2000 - 19:53:12 MET

Użytkownik Stev <stev_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:86h2io$95b$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl...

> Czy znacie kody serwisowe do drukarek HP (kombinacje 2 przyciskow)
> umozliwiajace wydruk nr-u seryjnego i ilosci wydrukowanych do tej pory
> stron?
> --
> Stev

kurna, coooooooo, 2 razy czytalem Twojego psta i dalej nie chce mi sie
wiezyc. kto Ci pocisnal taka bajke. a co jak wylacze zasilanie, i oczywiscie
wlacze, to tez wydrukuje 'ilosc wydrukowanych stron'? a poza tym, to nie ma
chyba zbyt duzej ilosci kombinacji z 2 przyciskami, zwazywszy, ze caly czas
trzymasz jeden (on/off) wcisniety. tylko sie nie wystrasz, jak wydrukuje
strone testowa;)