Re: Co sadzicie o chipsecie Via Apollo Pro 133?

Autor: Radoslaw Sypianski (sypek_at_icslab.agh.edu.pl)
Data: Wed 02 Feb 2000 - 18:46:19 MET

> No wlasnie... Wyglada na dosyc ciekawy chipset, no ale nie mialem jeszcze
> okazji zobaczenia go w praktyce... IMHO plyta Soyo na tym wlasnie chipsecie,
> kosztujaca 368 zl, wydaje sie byc w tej chwili jedna z najlepszych
> dostepnych plytek na rynku..(oczywiscie za te pieniadze) Co o tym sadzicie?
> Jezeli ktos mial do czynienia z jakas plyta na tym chipsecie, to prosze o
> jakies info..

jestem w posiadaniu plyty msi 6199va wlasnie na tym chipsecie ( w grudniu
dalem za nia 450 pln ) i jak na razie spisuje sie bez zarzutow.
wszystko ruszylo od strzala bez rzadnych klopotow sprzetowych ,
przerwaniowych itp.
ma bogate mozliwosci konfiguracyjne ( fsb do 150 mhz, zmiana napiecia core
jak i chipa, udma66, 4 sygnalizacyjne diody led - calkiem przydatna opcja
- mozliwosc zmiany czzestotl. pamieci niezaleznie od fsb - u mnie fsb
chodzi na 100 a pamieci pc133 na 133 - i jeszcze kilka innych przydatnych
bajerow )
tak wiec wedlug mnie plyta jest lux :))

co do minusow ( ale niekoniecznie plyty ) :
mam problemy z transferem ( dysk ibm 15gb ) - pisalem juz o tym kilka
postow wyzej ...
i poki co nie mam pojecia czy jest to wina dysku czy kontrolera udma66 (ta
techn. nie jest jeszcze dobrze dopracowana ) czy moze wina sterow do plyty
( ale w tej kwestii zrobilem naprawde wszystko )

to tyle - wybor nalezy do Ciebie :))

NaRa

Sypek

--