Re: Trinitron meczy oczy ?

Autor: Ernest (kolan_at_writeme.com)
Data: Wed 02 Feb 2000 - 16:16:42 MET

>Sorry, ale jakiefo Flatrona ze szczelinowa maska masz na mysli?
>Moze cos na FD Trinitronie.
>Bo mojego Flatrona 795FT plus nie dam obrazac mianem
>"szczelinowy". Kupilem go wlasnie dlatego, ze taki NIE jest.

Przepraszam za zbytnie uogolnienie. Chodzi mi o lampy, ktore w nazwie
maja -tron.
A flatrona to nie kupie, bo jest optycznie WKLESLY.
LG poszlo na calosc i ich kineskop jest plaski z obu stron, od strony
luminoforu i z zewnatrz. Oko ludzkie jest soczewka i "widzi" obraz wklesly.
Oczywiscie po przyzwyczajeniu sie oka wszystko jest w porzadku. Tylko ze w
pracy mam Trinitrona i przyzwyczajenie nie chce sie przyzwyczaic..:)))))
FD Trynitron ma zewnetrzna szybe plaska a wewnetrzna minimalnie walcowata.
Taki SuperSuperSuper Trynitron - walec o bardzo duzym promieniu - 4 metry.
Wypuklosc oka i tegoz walca "optycznie " sie niweluja i widzimy obraz bardzo
plaski, ale nie wklesly.