Re: Programowanie EEPROMU w TNT

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Wed 02 Feb 2000 - 14:28:29 MET

Użytkownik Quick <jacekst_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8799k7$3os$2_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Pod jakim systemem to robisz ?
> Pamietaj win95 nie obsluguje dwoch kart
> wiec musisz zainstalowac win98 teraz jesli
> twoja karta (ta ktora chcesz doprowadzic do porzadku)
> jest AGP MUSISZ miec druga pci i odwrornie.
> Uwaga nie moga byc dwie karty PCI .
> Nastepny krok to koniecznie trzeba zainstalowac
> sterowniki do obu kart (pamietaj zeby w biosie
> ustawic odpowiednio inicjalizacje karty graficznej
> ta ktora nie dziala ustaw jako druga).
> Ostatni krok aktualizacja biosa.
> I GOTOWE !!
> Dobrej zabawy .
> Quick
> [...]

Ja robie to pod DOS'em wiec chyba nie jest wazne jaki to system ? W slocie
PCI bylo S3 TRIO a w AGP zwalona TNT. Inicjacja byla ustawiona na PCI, ale
nie zrozumiales mnie - program flashujacy (ale slowo :-)) nie mogl nic
zapisac, jakis blad weryfikacji - A niniejszym oswiadczam ze znalazlem
rozwiazanie - programator EEPROM'u i powinno sie udac jutro ide - jak sie
uda to napisze.