Re: Kto jeszcze pa klopoty z Pentagramem Omen?

Autor: KrzychG (antispumkrzychg_at_priv3.onet.pl)
Data: Wed 02 Feb 2000 - 13:42:49 MET

Pisarz "Robert Kowalski" <robert.kowalski_at_lama.org.pl> skrobnal do
grupy:

Ja mam inny problem z Omenem.
Modem nie rozpoznaje sygnału zajetej linii.
U kumpla ten sam modem w moim komputerz działał dobrze.
Inne modemy u mnie działajš dobrze.
Serwis wymięka, TP SA mówi, że linie mam żyleta (i rzeczywiœcie zawsze
50KB lub 52KB).

Czy ktoœ ma jakiœ pomysł.

PS.
Też na poczštku miałem tylko 9600KB. Zgłosiłem to do TP-sy zapłaciłem
6zł. I teraz mam linie jak œwiatłowód :))))))

Z poważaniem
Paweł Piskunowicz
pawelp_at_priv.onet.pl