Re: side band - co to jest ?

Autor: Grzegorz Mazur (gbm_at_ii.pw.edu.pl)
Data: Wed 02 Feb 2000 - 12:44:13 MET

"Bartek Osi=F1ski" wrote:

> Witam,
> co to jest i co daje "side band" w przypadku asusa v3800 ?

R=F3wnoleg=B3e przesy=B3anie danych i adres=F3w przez port AGP.

> wiem tylko tyle, ze jak mialem bios w grafice z wlaczana ta opcja, to
> grafika nie dzialala na AGP 83MHz. zflaszowalem biosa, ale

Niezbyt to dobrze =B6wiadczy o karcie graficznej. Taki np. Matrox G400 ni=
e ma z
tym problemu... Wy=B3=B9czenie SBA powoduje albo spadek wydajno=B6ci AGP =
o 25% albo
niemo=BFno=B6=E6 transmisji AGP wog=F3le, czyli karta AGP dzia=B3a wtedy =
jako PCI 66 MHz.

> zaznaczylem, zeby nie uaktywnial tej opcji no i grafa spoko chodzi na A=
GP 83
> MHz (c433_at_541).
> czy cos trace wylaczajac w/w opcje ?

Jak wy=BFej...