Re: Da sie naprawic glowice drukarki ?

Autor: Maciej Filipczyk (philipek_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 02 Feb 2000 - 11:58:03 MET

> Czy da sie jakos przeczysciic glowice drukarki, bo przestala drukowac
> (pewnie od lewych tuszow ;) a standardowe czyszczenie glowicy juz nic nie
> pomaga no i wolal bym nie wyrzucac jej jeszcze. Jak tak to w jaki sposob i
> czym. Drukarka to Epson Stylus Color 400.

Kiedys mialem epson stylus 800+. Stalo sie to o czym piszesz i coz pozostalo
trzeba bylo rozebrac to badziewie i zobaczyc jak ta glowica wogole wyglada.
Jak juz sie dobralem do glowicy (ktora okazala sie mala plytka i takim dziwnym
szescianem na srodku) to brutalnie wsadzilem ja do spirytusu na 2 dni. Ja sie
dobrze opila alkoholu odrazu bylo jej lepiej.

> BTW, czy to prawda, ze hapeki maja maja glowice razem z tuszem?

Tak to prawda w HP glowice sa zintegorwane z atramentem i za kazdym razem jak
kupujesz atrament masz nowe glowice. Tym sposobem napelnianie w domu jestwarte
swieczki, bo jak sie glowice zapchaja to zawsze mozna kupic nowe i to wcale
nie drogo (powidzmy)