Programowanie EEPROMU w TNT

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Wed 02 Feb 2000 - 11:54:10 MET

Ostatnio przydarzylo mi sie skasowac EEPROM w mojej TNT, nie moge go
niestety nagrac (mimo uzycia drugiej karty graf. PCI) program nvflash po
prostu nie chce zapisywac, stwierdza blad weryfikacji. Czy ktos wie gdzie w
Warszawie mozna sobie taki EEPROM zaprogramowac ? (uklad nazywa sie chyba MX
ma 32 nozki (2x16) o ile to istotne ale chyba tak - moge podac wiecej
szczegolow). Prosilbym o szybka odpowiedz.

Piotr Traczykowski