do Poznaniaków (i Poznanianek :-))

Autor: Shaman (shaman_at_kki.net.pl)
Data: Wed 02 Feb 2000 - 09:34:08 MET

 Hey...

 jest Ktoś kto potrzebuje pomocy przy komputerze swojego dziecka..
chodzi o zainstalowanie kierownicy do gierek i uruchomienie kilku z
nich.. przejrzenie, czy jest odpowiednia wersja DirectX itp.. po prostu
wyczyszczenie ze śmieci i zrobienie jako takiego porządku w sprzęcie
kogoś to się na tym nie zna..

 najchętniej pomógłym osobiście, ale z Katowic do Poznania kawał drogi..
czy znajdzie się ktoś taki jak ja, kto jest gotów pomóc w tej sprawie a
mieszka w Poznaniu?

 jeśli tak to proszę o ew. podanie ceny (ja bym to zrobił za darmo, bo
nie biorę forsy od przyjaciół, ale wiem, że może to być żmudna robota)

 odzew na grupę lub na priva

 pozdrawiam Shaman