Odp: Problem P3C2000

Autor: Paweł Bąkowski (pawelb_at_toyrad.com.pl)
Data: Wed 02 Feb 2000 - 08:12:41 MET

Już ASUS zorientował się że coś nie tak rada pierwsza jamperek JP5 należy
przełaczyć w pozycje Testową, czyli 2-3
Jak nie pomoże lutowanie kondesatora na płycie :)))

Pablo

Użytkownik Paweł Bąkowski <pawelb_at_toyrad.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:FIAk4.18524$Hi2.416072_at_news.tpnet.pl...