Re: AMD K6 2 300

Autor: JurekP (jurekpd_at_polbox.com)
Data: Tue 01 Feb 2000 - 22:19:41 MET

> Chcę na moją już trochę przestażałą płytę główną (socket 7)kupić procesor
> AMD K6 2 300. Problem jest w tym że obsługuje ona tylko mnożniki do 3.5 i
> magistrałe do 83mhz. Ktoś mi kiedyś napisał że AMD 300 będzie "widział"
> jeden mnożnik jako większy i wszystko powinno działało(moj płyta obsłoguje
> K6). Jak mam ustawić mnożnik i magistralę żeby procesor działał z
> częstotliwościa 300mhz?

Hi,
Procki AMD K6 2 400, a może i wyższe widzą mnożnik x2 (ponoć tylko przy FSB
66 MHz) jak x6. Więc jeżeli płyta ma 2.2V to nie ma problemu.
Przeprowadzałem eksperyment z dwoma płytami: jedna rozpoznawała procka
prawidłow - K6 2 400, druga (starszy BIOS) jako K6 333),ale WinTune różnicy
nie widziało.

JurekP