Problem z HP LJ1100

Autor: Andrzej Komisarski (andkom_at_mimuw.edu.pl)
Data: Tue 01 Feb 2000 - 21:53:35 MET

Zdarza mi się, że chcę wydrukować na HP LJ1100 jakiś plik ascii.
Używam wtedy (w oknie dosu) komendy "copy plik prn".
Działa to całkiem nieźle, nawet radzę sobie z wyborm odpowiedniego
zestawu znaków (ISO8859-2, CD1250, CP852, itd.) oraz rodzaju i wielkości
czcionki (choć przyznam, że nie bardzo podoba mi się, że ustawienia te
dokonywane są programowo (RCP) a nie za pomocą przycisków na obudowie,
ale mniejsza z tym).
Problem polega na tym, że drukarka brutalnie obcina linie, które są za
długie. Moja poprzednia drukarka (Star LC24-10), gdy natrafiła na zbyt
długą linię łamała ją (rozdzielała na kilka linii wydruku).
Jak zmusić LJ1100, by zachowywała się podobnie?

--
Andrzej Komisarski