Re: SB1024 i PIII 500E

Autor: ZS (soko_at_liwest.at)
Data: Tue 01 Feb 2000 - 21:06:37 MET

Przyczyna problemu nie lezy w procesorze P III , mialem kilka razy do
czynienia z PIII i sb1024 jak tez PIII i sb platinium - funkcjonowaly
perfekt ( win98 i winnt) , plyta glöwna byla jednak Asus , moze byc ,
ze sb1024 ma problemy z Twoja plyta.
U mnie pracuje ta karta bez zazutu chociaz mialem z nia na poczatku problem.
Wczesniej mialem sb64 awe z software od sb64 gold.
Sb 1024 nie dalo sie zainstalowac , czesciowo funkcjonowala ze sterownikami
od sb platinium , ( nie chodzilo audio hq )
Zrobilem w koncu format c: i zainstalowalem win98 od nowa.
Teraz funkcjonuje perfekt.

Zdzislaw