Plyta Biostar i Celeron 300A

Autor: Łukasz (luckyl_at_polbox.com)
Data: Tue 01 Feb 2000 - 20:00:13 MET

Czesc,

Mam plyte firmy Biostar M6TBC z chipem Intel BX (zworki,
szyna na 66 albo 100 Mhz, max. predkosc proc. 450 Mhz).
Czy plyta ta bedzie dobrze pracowac z procesorem
Celeron 300A (slot 1) przetaktowanym na 450 Mhz (4,5x100).
Slyszalem, ze przetaktowany Celeron nie chce pracowac
ze wszystkimi plytami, ponadto w instrukcji do mojej plyty
nie ma mowy o wspolpracy z Celeronami (takowych wtedy
jeszcze nie bylo), a plyta umozliwia komunikacje z PCI
jedynie przy predkosci 33Mhz.
Niestety nie mam mozliwosci pozyczenia tego procesora
aby to sprawdzic, a moge go jedynie kupic (ciekawe,
Celeron 300A dostepny jest w sklepach ! - to chyba jakies
"ostatki"). Wogole to jestem ciekaw opinii na temat
podkrecania w/w procka.

Za odpowiedz bede wdzieczny,
Łukasz.