Re: PIII Coppermine & plyta Slot1

Autor: Wiktor Kazana (wk_at_softsystem.pl)
Data: Tue 01 Feb 2000 - 16:02:20 MET

Chodzilo mi o uzycie Coppermine PIII 500E w obudowie FC-PGA (do gniazda
SOCKET 370) z przejsciowka FC-PGA -> SLOT1, wymagajacego napiecia 1.65V.
Takie przejsciowki (obnizajace napiecie) juz sa, ale w praktyce to nigdy nie
wiadomo czy beda dzialac poprawnie z kazda plyta i czy bedzie sie dal
przetaktowac?