Re: myszka PS@ pod płytę AT

Autor: Dark Rider (NOSPAMrider_at_krakow.cc)
Data: Tue 01 Feb 2000 - 15:39:13 MET

QS napisał(a) w wiadomości: <8759sv$35h$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
(...)
>A w opisie płyty głównej jest wyraźnie napisane że płyta
>obsługuje PS2, chyba że się mylę, bo stoi tak: "PS2 mouse port -via a
>header" i nawet na płycie obok tego złącza jest napisane- PS2 mouse.
> Jakieś nowe pomysły? Czy lepiej pogodzić się z faktem że myszka na serialu
>to nie największe nieszczęście jakie może się przytrafić?

hejka,
poszukaj jeszcze czy miedzy slotami nie masz zworki uaktywniajacej PS/2
(domyslnie jest otwarta), co do 5 pinow to jesli masz odpowiedni kabelek
z wtyczka na te piny z jednej strony i ze sledziem z gniazdkiem PS/2 z drugiej
to musi zadzialac chyba ze po prostu cos jest na plycie uszkodzone.
Ja mam inny problem mam na plycie 6 pinow i nie rzedem tylko tak
* * * *
* * i nie moge dopasc takiej wtyczki do plyty, bede musial sobie sam
zmajstrowac jak rozgryze sygnaly na poszczegolnych pinach :-(

tak w ogole to myszka na serialu moze byc :-) ale Logitech juz Ci przez ta
przejsciowke nie zadziala :-(

pozdrowionka
DR