Re: Tajemniczy Logitech

Autor: Tristan Alder (smiejek_at_priv1.onet.pl)
Data: Tue 01 Feb 2000 - 14:10:40 MET

Dnia Mon, 31 Jan 2000 10:39:40 -0500,
 dzieciol <pstry_at_puszcza.net> powiedział(a):

>Podziekowania przyjmuje z uznaniem ale co z tym wspolnego ma
>matematyka?

A kawał o balonie słyszałeś?

Leci gość balonem nad nieznanym terenem. Widzi jakiegoś przechodnia i
pyta:
-- Ty, gdzie ja jestem?
Tamten pomyślał chwilę i odpowiedział:
-- W balonie.
-- Dziękuję kolego matematyku -- zawołał gość z balonu.
-- Skąd wiesz, że jestem matematykiem? -- zdziwił się tamten.
-- Bo udzieliłeś mi odpowiedzi przemyślanej, prawdziwej i zupełnie
nieprzydatnej.

--
 Tristan Alder (Przemysław Adam Śmiejek)

 Nienacki: http://www.nienacki.w.pl/