Obszar wydruku na arkuszach A4

Autor: Jacek Gutkowski (jgutkowski_at_lucent.com)
Data: Tue 01 Feb 2000 - 12:12:46 MET

Witam,

Mam drukarke Lexmark Z11 i wczoraj zauwazylem, ze dolny margines kazdego
wydruku ma ok.14mm
Szczegolnie widoczne jest to na wszelakich podgladach wydruku.
Np. w netscapie przy ustawionym formacie kartki na A4, podglad wydruku wyraznie
pokazuje, ze stopka strony (ta z numerem strony i liczba stron do wydruku)
znajduje sie w dosc sporym odstepie od dolnego brzegu kartki. Probowalem
zmienic format kartek na inny i dopiero przy ustawieniu na BANNER A4 podglad
wydruku jest taki, jak wydaje mi sie, ze powinno byc.

Czy w jakis sposob mozna zmienic wielkosc tego marginesu? Nie mowie tutaj o
marginesach w opcjach Ustawienia strony w danych programach, poniewaz odnosza
sie one do z gory zalozonych marginesow (u mnie jest to: lewo,prawo,gora po 2
mm, natomiast dol 14mm) a nie do faktycznego rozmiaru kartki.

Czy na innych drukarkach jest podobnie?

Pozdrawiam,
Jacek