Re: RGB

Autor: Sebastian Markowski (artmedia_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 01 Feb 2000 - 10:08:22 MET

Użytkownik Sławek B. <slabin_at_poczta.onet.pl> w wiadomości
do grupdyskusyjnych
napisał:874i4m$2be$1_at_sunsite.icm.edu.pl...>
>Czy ktos probowal wykorzystac telewizor z wejsciem RGB
>jako monitor do> kompa? Chcialbym czegos takie
>sprobowac. Mam Rive 128. Czy da sie zlozyc> jakis
>kabelek?> Slawek>>
Da sie to zrobić, robisz kabelek i po sprawie, tylko
jeszcze karte musisz ustawić, żeby generowała obraz z
przeplotem i 50Hz. No chyba, że masz telewizor bodajże
Unimoru z werjściem RGB VGA? Wtedy nie ma żadnego
problemu.

Sebastian.

--
ArtMedia Video