Odp: Rozmowa przez Netmeeting?

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 01 Feb 2000 - 05:04:12 MET

> próbuje porozmawiać używając Netmeetingu 3.01
> ...i nic - zarówno ani ja nie słyszę nikogo, ani nikt mnie nie słyszy?????
> używałem kreatora strojenia dźwięku (z opcji NM) i wszystko jest w porządku.
> Słyszę w moich głośnikach jak mówię przez mikrofon, oraz słyszę jak komputer
> robi test moich głośników.
> W moim modemie jest wyjście na wspomniane słuchawki (załączone do modemu)- mam
> je wpięte w odpowiednie miejsce, jednak w nich nic nie słyszę. Ale myślę, że to
> nie jest konieczne ponieważ powinienem wszystko słyszeć w głośnikach.

> [...]

1. mikrofon w karte muzyczna
2. glosniki w karte muzyczna
3. wlasciwosci odtwarzania (play control)
- wycisz mikrofon (zebys sam siebie nie slyszal, zeby nie bylo sprzezen)
- wave na maxa (zebys dobrze i glosno slyszal kumpla)
4. wlasciwosci nagrywania (record control)
- jako zrodlo nagrywania ustaw mikrofon i podglos na maxa
5. Powiedz kumplowi zeby zrobil wszystko to samo.

PS.wyjscie i wejscie na modemie sluza do czego innego.

--
YanosiC ICQ 3206690, GSM/SMS 602573934
najnowszy cennik sprzetu komputerowego, sklep online: