Re: PCI100 M726 + MIDI

Autor: Jarek (jarlewan_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 31 Jan 2000 - 22:47:21 MET

To Yamaha PSR 230. Instrukcje przeczytalem, probowalem
rozne warianty. Dzialaja, ale w kierunku PC -> syntezator
Co do polaczenia mam Interfejs MIDI na ktorym pala sie
LED-y MIDI-IN i MIDI-OUT we wlasciwych momentach.
Driver do karty tez sciagnalem swiezy,
Poza tym do uruchomienia zewnetrznego MIDI potrzebne bylo wg
instrukcji karty uruchomienie dodatkowego programu
Ale to tez nie pomoglo choc teraz niby jest uaktywniony
zewnetrzny port MIDI.

Zastanawialem sie czy adresy portow sa poprawne, ale chyba
powinny byc skoro w jedna strone jest dobrze.
Czy moze byc tak ze uklad dzwiekowy na karcie nie obsluguje
MIDI IN?

Jarek