dziwnie niestabilny system

Autor: Mart (mapia2_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 31 Jan 2000 - 20:45:30 MET

mam AMD k6-2 450 (niekrecony), 64 RAM DiMM (66 i 100MHz), karta Joytech Riva
TNT2 M64 32MB(125/125), plyta glowna GA-5AA, i takiem tam rozne bzdety,
(dxwiek, cd, hdd, modem) wszystko to stoi na win98 SE ale czasami upada tzn.
zwisa mi notorycznie na programie "Hearts" - wiem, że to smieszne ale to nie
jedyne,
potrafi powiesic sie przy scrolingu
obawiam sie ze to grafika, wyprobowalem rozne stery, najstabilniej dziala na
najstarszych 2.08 i 2.17, najgorsze jest to, ze czesc duzych gier wogole nie
chce sie instalowac, gdy na innnych, slabszych kompach chodza bez zarzutu a
przyczyna - "wystapil blad w ..." - takie fajne male okienko z krzyzykiem
uzywalem nawet softu do obnizenia temperatury procka, ale to nie robi zadnej
roznicy, obnizenie nawet czestotliwosci karty graf. malo skutkuje
pomocy

mailto: mapia2_at_box43.gnet.pl
Mart