Re: Maska szczelinowa i druty

Autor: Dark Rider (NOSPAMrider_at_krakow.cc)
Data: Mon 31 Jan 2000 - 14:40:46 MET

Mariusz napisał(a) w wiadomości: <3890CE6A.658BD7FA_at_post.pl>...

>No, ja tam jak mam wybor to wole BMW z dwoma rysami od CC
>ze wspanialym lakierem, zwlaszcza jak te rysy to
>przez lupe trzeba ogladac !

na szczescie producenci samochodow wysokiej klasy nie zmuszaja
uzytkownikow do posiadania oprocz samochodu jeszcze rys na nim
w celu "pozytywnego" odroznienia go od innych marek......

sony juz dawno powinno cos wynalezc na podtrzymywanie maskownicy
zamiast tych smiesznych drutuf !!!
niech zastosuja antygrawitacje jak sa tacy dobrzy !

pozdrowionko
DR