Re: Trinitron meczy oczy ?

Autor: Artur Sikora (arts_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Mon 31 Jan 2000 - 14:39:45 MET

> Cześć wszystkim!Ostatnio pojawiły się głosy o szybkim
> zmęczeniu oczu przy pracy z trinitronem...

To zalezy glownie od oczu...
Mnie akurat denerwuje widok mnostwa czarnych
pionowych paskow zamiast bialego koloru.
(maska drutowa czyli Trinitron)
Natomiast maska typu delta i kratowa nie przeszkadza mi
o ile ma odpowiednio mala plamke (< 0,25 mm).
Zapewne nie byloby tak zle gdyby zmniejszono
odleglosci miedzy drutami np do 0,2 mm
lub gdyby druty tworzace maske nie byly czarne
tylko jesniejsze (zapewne nie mogly to byc druty)
ale wtedy nie mogliby sie chwalic swoim
"wspanialym czarnym black trinitronem".
Co z tego jesli bialy jest do d...

art