Re: Karta sieciowa 10MBps a 100MBps

Autor: Jacek Skaźnik (jskaznik_at_helion.com.pl)
Data: Mon 31 Jan 2000 - 13:28:47 MET

> Przy zlaczu 2Mb nie ma zadnego znaczenia. Ja bym wzial 3Coma 10 Mb, jak
masz

Chyba przy laczu, zlacze to moze byc DB-9, RCA ale nie 2Mbit

> firmowa karte to wystepuje mniej kolizji w sieci lokalnej (o ile taka masz
> :) )

Aaa, to ciekawe. Mniej kolizji to wystepuje jak jest mniej kart, a nie jak
sie ma firmowki - haslo CSMA/CD powinno cos na ten temat powiedziec.

Jacek Skaznik
jacekska_at_zeus.polsl.gliwice.pl

PS. A tak w ogole pytanie czy 100 noname czy 10 3Com jest bez sensu -
wszystko zalezy od reszty sprzetu (huba itd).