Re: Re: Maska szczelinowa i druty

Autor: Sebastian Markowski (artmedia_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 31 Jan 2000 - 10:43:50 MET

 "Artur Sikora" <arts_at_cc.uni.torun.pl> napisał / wrote:

..
> He he he...> Jako długoletni zwolennik czystego koloru
no z tym kolorem to nie zawsze tak czysto bywa...

>i wysokiego kontrastu> (=*tronów), chciałbym nieśmiało
>zauważyć. że inne kineskopy tych> poprzecznych "drutów"
>maja od kilkuset do kilku tysięcy. Ciekawe, że dwa>
>druty przeszkadzaja, a tysiac - nie.To tak jak z
>fakirem:kilka tysiecy gwozdzi mu nie przeszkadza,a na
>jeden czy dwa _raczej_ by sie nadzial...art
Co do tego porównania to kwestia równie dyskusyjna co owe
porównanie do rysy na lakierze, ale chyba znalazłeś
wyjasnienie moich problemów? Jestem po prostu monitorowym
fakirem ;-)
Dziwię sie, że sam na to nie wpadłem?
W końcu gdyby samochód porysować tak dokładnie jak
kineskop typu PIL to nie byłoby widać rys.
EOT.

Sebastian

--
ArtMedia Video