Re: 1200 ED i 1200 CP

Autor: Mr. Free (mr_free_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 31 Jan 2000 - 00:54:11 MET

>Zetknalem sie ze skanerami Scanmagic 1200 ED i
>Scanmagic 1200 CP które sa sprzedawane w podobnych
>cenach. Czym one si? roznia i co oznaczaja te symbole ED i
>CP?

ED jest na swiatlo, CP na diody.
Bierz CP. Mam taki i jestem bardzo zadowolony.
Skaner diodowy wylapie ci wszystkie najdrobniejsze szczegoly. Na
swiatlo nie, bo rozmazuje minimalnie skanowany obraz. Poza tym lampa
sie z czasem wypala a wtedy to taniej wyjdzie kupic nowy niz zmieniac
lampe. A diody sie nie zuzywaja.
Jedyna wada diodowego: wlasnie to ze wylapuje szczegoly. Tak wiec
jesli bedziesz skanowal cos co wyszlo z drukarni, wylapie raster. Ale
za to zdjecia wychodza miodzio.