Problem z RAM-em

Autor: Radek Jędrychowski (persona_at_poczta.fm)
Data: Sun 30 Jan 2000 - 19:50:07 MET

Mam do Was prosbe. Niedawno kupilem 64 Mb RAM, zamontowalem go w plycie,
odpalilem komputer i...Wszystko bylo by O.K. gdyby nie fakt iz zaraz po
uruchomieniu (w momencie gdy system przelicza RAM - a przelicza dobrze 64Mb -
i informuje o tym co komp. ma wewnatrz)pojawia sie informacja "memory test
fail".Po wcisnieciu F1 wszystko jest O.K. a Windows normalnie sie uruchamia. W
panelu sterowania klikajac na system - informuje mnie ze mam 64 Mb RAM-u czyli
niby wszystko jest w porzadku.Co wiec oznacza informacja o "niezaliczonym
tescie pamieci"?Bardzo prosze o pomoc poniewaz sam nie moge sobie z tym
poradzic.Z gory dziekuje i pozdrawiam.
R.J.

--
List wyslano przez bramkę www<>news http://www.newsgate.pl/wwwnews.shtml