myszka PS@ pod płytę AT

Autor: QS (ez037222_at_novci2.ae.poznan.pl)
Data: Sun 30 Jan 2000 - 14:54:25 MET

tyle się nachodziłem, nastarałem żeby kupić wyprowadzenie z płyty AT pod PS2
na myszkę, a tu przychodzę do chaty i kszka! Nie wykrywa się w ogóle tego
czegos i nie mogę zainstalować mojej myszki, tylko muszę korzystać z prz
ejściówki pod coma. Wejście jest 5-pinowe i idealnie pasuje z tym co kupiłem
do płyty, ale coś mi sie wydaję że podłączenie kableków w tym złączu jest
niwłaściwe. Kabelki sa 4 , a pinów jest 5 dla gwoli inforamcji. Płyta to
Clayton AT na Bx-ie na Slot1. Co o tym myślicie? Pewnie każda płyta ma inny
rodzaj wyprowadzenia Ps2 :( i musiałbym pisać do producenta o schemat. Aha,
nie zauważyłem żebym miał w Biosie opcje PS2 enabled lub disabled. Bios
Award.
Za wszelkie sugestie z góry dzięki.
QS