Re: Plustek - który wybrać?

Autor: xEmORpH (xemorph_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 30 Jan 2000 - 00:04:47 MET

Hej

Czy nikt z grupowiczów nie widział tych skanerów w akcji?
Proszę pomóżcie, bo mam dylemat który z nich kupić :'-(

Z tego co się dowiedziałem to Plustek OpticPro P12 jest następcą
modelu OpticPro 12000P turbo. Może zatem jest lepszy od poprzednika?
Znowu Plustek OpticPro 12000P Turbo został wybrany produktem roku
1999 (wybór czytelników Chip-a).
A w ogóle to czy pomiędzy połączeniem przez USB a portem drukarkowym
jest aż tak kolosalna różnica w prędkości?
Słyszałem, że różnie z tym bywa.

Dzięki za pomoc !

Pozdrawiam
xEmORpH