Wygaszacz ekranu - problem z uruchomieniem :(

Autor: Strażak (wojteck_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 29 Jan 2000 - 21:14:37 MET

Czesc!

Mam od czasu ponownego instalowania Windowsa 98 problem z wygaszaczem
ekranu. Mianowicie nie moge wyciagnac go jako skrot na pulpit lub
pasek zadan poniewaz plik OSA.EXE nie dziala. Pamietam ze kiedys
doszedlem do tego w koncu. Chodzilo o dopisanie jakiejs wartosci (?)
czy czegos innego za tym plikiem....
Moze ktorys z Szanownych Grupowiczow zechcialby mi pomoc?